Nuffnang Add

Tuesday, January 3, 2012

And the routines starts....



Gambar diatas tidak ada kena mengena dengan tajuk post saya hari ini. Gambar ini dirakam ketika saya balik menziarahi pakcik saya masa cuti di Kelantan baru-baru ini.  Rasanya my editing for the photos agak keterlaluan!  Opps lari sikit dari tajuk entry!

Mungkin entry kali ini ada sedikit persamaan dengan Pakcik diatas.  Beliau sedang menjalankan kerja harian beliau sebagai pesawah dan cerita saya hari ini ialah mengenai cuti sekolah yang sudah menghampiri penghujung dan itu juga bermaksud rutin hidup bermula seperti biasa.  Hari ini Alya Sabrina telah kembali ke MRSM Pekan dan esok bermulalah episod baru Alya sebagai pelajar tingkatan 2.  Adakah rutin 2 minggu sekali mengunjungi beliau masih perlu, harapnya anakanda saya sudah dapat menyesuaikan diri dan bolehlah kami skip the routine and visit her once a month only.  Gosh, she cannot assess to internet...tak dapatla saya cuba untuk menyampaikan hasrat saya ini kepada Alya :)

Tahun ini Muhammad Adham akan menduduki peperiksaan UPSR, tinggi harapan kami untuk melihat dia berjaya seperti Alya! He will be celebrating his 12th birthday very soon, 6th Jan and we still do not know what to give him this year!  Kalau Aisyah senang sikit because list dia dah panjang untuk kami!  My bubbly daughter, always cheer us up!

Today is already 3rd of January, hopefully we will live and enjoy 2012 better than 2011!

1 comment:

  1. always hoping the best for our children.may Allah makes all our dreams come true in 2012.insyaAllah...

    ReplyDelete